Let op! Geld lenen kost geld

Veelgestelde vragen

Mijn Directa.nl Inloggen mislukt

Om in te inloggen op Mijn Directa.nl hebt u nodig:

  1. Een e-mailadres. Het e-mailadres dat u gebruikt om de eerste keer in te loggen, wordt automatisch opgenomen in onze administratie. Als uw Directa.nl-rekening is geblokkeerd, dan kunt u niet meer inloggen op Mijn Directa.nl. U krijgt een melding bovenaan op uw computerscherm, waarom u niet kunt inloggen.
  2. Een veilig wachtwoord.

U hebt de juiste inloggegevens, beschikt over een recente internetbrowser, een werkende internetverbinding en u kunt toch niet inloggen? Neem contact dan op met onze afdeling klantenservice via e-mail of telefoonnummer 073 - 645 99 39. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.

 

Terug naar overzicht

Andere vragen in Mijn Directa.nl